دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

تاثیرات متاورس بر کریپتو و اقتصاد جهانی

برای این‌که بتوانیم تاثیرات متاورس بر کریپتو بر دنیای ارزهای دیجیتال  و اقتصاد جهانی را بررسی کنیم ابتدا باید مفهوم متاورس را به درستی بشناسیم و با نحوه کارکرد آن آشنا شویم.

ارتباطات بین دنیای مالی، مجازی و فیزیکی به طور فزاینده‌ای به یکدیگر مرتبط شده است. مانند دستگاه‌هایی که برای مدیریت زندگی خود استفاده می‌کنیم که تقریباً با فشار یک دکمه به هر چیزی که می‌خواهیم دسترسی پیدا می‌کنیم. اکوسیستم ارزهای دیجیتال نیز از این امر جدا نیست. NFTها، بازی‌های بلاک چینی و پرداخت‌های دیجیتال دیگر فقط به کدهای رمزنگاری محدود نمی‌شوند. اکنون همه آن‌‎ها به عنوان بخشی از یک متاورس در حال توسعه به راحتی در دسترس عموم هستند.

متاورس مفهومی از یک جهان دائمی، آنلاین و سه بعدی است که چندین فضای مجازی مختلف را باهم ترکیب می‌کند. می‌توانید آن را به عنوان یک پدیده اینترنتی در آینده در نظر بگیرید. متاورس به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در فضاهای واقعیت مجازی با همدیگر کار کنند، یکدیگر را ملاقات کنند، بازی کنند و باهم ارتباط داشته باشند.

متاورس در حال حاضر به تکامل نرسیده است، اما برخی از پلتفرم‌ها حاوی عناصر متاورژنی هستند. بازی‌های کامپیوتری در حال حاضر نزدیک‌ترین تجربه متاورس را ارائه می‌کنند. توسعه دهندگان این بازی‌ها از طریق میزبانی رویدادهای درون بازی‌ها و ایجاد اقتصادهای مجازی، مرزهای بازی‌های کامپیوتوری امروزی را جابجا کرده‌اند.

متاورس مفهومی از فضای واقعیت مجازی آنلاین است که کاربران را در تمام جنبه‌های زندگیشان به یکدیگر متصل می‌کند. پلتفرم‌های متعددی را به هم دیگر متصل می‌کند، بسیار شبیه به اینترنت که حاوی وب‌سایت‌های مختلفی است که از طریق یک مرورگر قابل دسترسی هستند.

این مفهوم در رمان علمی تخیلی Snow Crash اثر نیل استفنسون به زیبایی بیان شد. با این

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد