دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

تکنیک های کوتاهی مو زنانه

کوتاه کردن موها مانند پخش موسیقی است. برای نتایج بهتر در عین حال به ریتم، هارمونی و در عین حال به زیبایی کار توجه کنید. قبل از گرفتن قیچی باید فرم صورت و سر فرد را در نظر بگیریم و با توجه به حجم مو و سلیقه مشتری جلوه مورد نظر را به او نشان دهیم. با این حال، 6 نکته کلیدی وجود دارد که می تواند ترکیب شما را در یک لحظه کامل و زیبا کند. برای یادگیری 6 نکته کلیدی، این مقاله را از وبسایت رژ لب و مو بخوانید.


نکته 1: ابزار مناسب کوتاه کردن مو را در اختیار داشته باشید

 کیت کوتاه کردن مو را انتخاب کنید که شامل: قیچی مناسب شامل قیچی کوتاه لبه دار، دندانه دار و استاندارد و همچنین تیغ ​​مو و سایر ابزارهای لازم است. بهتر است با کمی پول اضافی شروع کنید و از کیفیت ابزار خود برای مدت طولانی مطمئن شوید. همچنین همیشه جدیدترین تجهیزات آرایشگاهی را در اختیار داشته باشید تا در هیچ زمینه ای علاوه بر رفع آخرین نیاز مشتری، با کمبود ابزار مواجه نشوید. البته لازم نیست زیاده روی کنید، اما ابزارهای کاربردی و مواد خوب همیشه اولین انتخاب هستند.نکته دوم: موها را با کشش یکنواخت کوتاه کنید

هنگام کوتاه کردن موها، باید موها را بگیرید و در جهت دلخواه بکشید تا خطوط صاف و یکدستی ایجاد شود. برای داشتن ظاهری تمیزتر، به بلندی موهای خود توجه کنید. طول موها باید همیشه یکسان باشد تا به نتیجه دلخواه برسید.


نکته سوم: جهت مناسب برای کوتاه کردن مو

با هدایت موهای خود در حین کوتاه کردن، حجم و بافت موهای خود را ایجاد می کنید. با کشیدن موها در جهت مخالف رشد مو، موها به صورت مدل موی مشخص کوتاه می شوند، رها می شوند و به حالت اولیه خود باز می گردند، ضمن حجم دادن، شاهد بافت و لایه لایه شدن ظرف خواهیم بود.



نکته 4: هنگام کوتاه کردن موهای خود به ارتفاع موهای خود توجه کنید

منظور از ارتفاع، حجم و طول مو است که با توجه به شکل سر هر ناحیه باید متفاوت باشد. یعنی اگر می خواهید موهایتان را کوتاه کنید، لایه زیرین باید کمی بلندتر از لایه رویی باشد که البته برای چتری ها به شکل دیگری صدق می کند. هنگام کوتاه کردن موهای خود، همیشه باید ارتفاع موهای خود را کنترل کنید.


 بیشتر بخوانید:


مهارت پنجم: شکل دقیق کوتاه کردن مو

هنگام کوتاه کردن موها، به حالت دست و جهت قیچی توجه ویژه ای داشته باشید.اگر موهای خود را به صورت افقی از پشت سر کوتاه کنید، صاف تر و حجم کمتری خواهند داشت. اگر موهای خود را به صورت افقی بین انگشتان خود قرار دهید، سپس آن را به سمت صورت خود بکشید. موها دور صورت تا کنار صورت کوتاه می شوند و اگر موها را به همین صورت به صورت عمودی به عقب بکشید، موها صورت را نشان می دهند. هنگام کوتاه کردن مو به فرم سر فرد توجه کنید و موها را با توجه به شکل و جهت سر کوتاه کنید.


ترفند ششم: موهای صاف دقیق و تکنیک های کوتاهی مو زنانه

لایه برداری و کوتاه کردن مو می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که گردن کوتاه است. در این مواقع از یک شانه کوچک مانند شانه جیبی مردانه استفاده کنید تا موهای سر را در جهت دایره ای شکل دهید. به این ترتیب در حالی که موها را گرفته اید، انگشتان را کاملا روی سر قرار دهید و از لایه زیرین به عنوان مقیاس حرکت استفاده کنید. بنابراین برش را از گردن شروع کنید تا خط پایه شما در ابتدا شکل بگیرد و بتوان آن را تا بالای سر برش داد.

اگر می خواهید به نتایج متفاوتی برسید، ابتدا باید طرز فکر خود را تغییر دهید و راه اشتباه را کنار بگذارید.

مدل بافت مو دخترانه

بافتن مو برای خانم ها از دیرباز به عنوان یک روش حالت دادن به مو مطرح بوده است. مدل مو از زمان های قدیم با کیفیت بالا همراه بوده است. مطمئنا همه ما سه قیطان ساده را روی سر مادربزرگ ها و مادرانمان دیده ایم. اما امروزه مدل های بافت بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید هر روز برای مدل دادن به موهای خود استفاده کنید.


در بین موضوعات مدل بافت مو، بافت مو یکی از موضوعات جالب و جدید است که این روزها طرفداران زیادی دارد. هر ساله یک سری مدل های جدید به مجموعه مدل های بافت مو اضافه می شود. اما همیشه باید توجه داشت که همه بافت ها را نمی توان روی انواع موها استفاده کرد و باید اندازه، رنگ و نوع مو را در نظر بگیرید.


بیشتر بخوانید:


با شنیدن نام مدل بافت مو واقعاً به فکر یک روش ساده می افتید، اما اگر مدل ساده را رها کنید، می بینید که این هنر بسیار گسترده است و می توانید موهای خود را در آخرین راه ببافید.


اگر موهای بلندی دارید حتما مدل قیطان آبشاری را بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مدل هر بار که انتهای رشته قبلی را در قسمت پایین می گذارید، موهای جدیدی را برای بافت اضافه می کنید.این رنگ روی موهای صاف، مجعد و رنگ شده خوب به نظر می رسد.


مدل زیبای موی ساده

اکثر خانم ها در طول زندگی خود بارها مدل موی ساده را امتحان کرده اند. فرقی نمی کند که چه اندازه موهای شما باشد زیرا می توانید به راحتی موهای خود را برای یک روز کاری پرمشغله یا یک رویداد اجتماعی ببافید. این تم مناسب انواع چهره است و بافت و زیبایی منحصر به فردی دارد. این بافت را می توانید پشت سر یا پهلو انجام دهید و نیازی نیست از کسی کمک بخواهید.


کلاه گیس چهل به سبک آفریقایی یا نارنجی

اگر به تاریخچه مو بافی نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که منشاء بافت مو در آفریقا بوده است. بافت های آفریقایی که به عنوان بافت های چهل کلاه گیس نیز شناخته می شود، در میان اکثر دختران محبوبیت دارد. برای انجام این بافت باید موهای بلندی داشته باشید. این نوع بافت با بافتن رشته های نازک به دست می آید، اگر موهای پرپشت و بیضی دارید، بافت آفریقایی روی سرتان زیبا به نظر می رسد. برای راحتی کار می توانید از یک مرطوب کننده مناسب برای مو یا روغن مو استفاده کنید تا بافت مو راحت تر شود.


مدل های مقوایی شیک و متفاوت

امروزه مدل بافت مو توسط نسل جوان پذیرفته شده است. مدل جعبه قسمت محدودی از مدل است که از صنعت مد و زیبایی خارج نخواهد شد. آنچه این مدل را خاص می کند، مقاطع مختلف این مدل و استفاده از نخ های مخصوص در فرآیند بافت است. نخ در ابتدای بافت استفاده می شود و جلوه ای زیبا و متفاوت به مو می دهد.

خواص پاکسازی پوست چیست

پاکسازی پوست سلول های مرده و ناخالصی های تجمع یافته روی پوست را از بین می برد. این باعث شفافیت و شادابی پوست می شود که به سلامت پوست کمک می کند. با این کار سلول ها و چربی های لایه سطحی پوست نیز از ذرات باقی مانده بر روی پوست در اثر آلودگی هوا حذف می شوند.

خیلی شنیده اید یا به شما پیشنهاد شده است که از یک روش درمانی جدید به نام پاکسازی صورت یا میکرو پاکسازی برای درمان جوش یا لک های آکنه روی صورت، کاهش کک و مک و ترک های پوست صورت و حتی کاهش چین و چروک استفاده کنید.


بسیاری از مراکز زیبایی و درمانی از سالن های آرایش و آرایش گرفته تا مطب های جامع و حرفه ای مدعی روش هایی هستند که امروزه به کار می روند. اگرچه از نظر علمی، تجربی و قانونی تنها یک مرکز تخصصی پوست با متخصص پوست و تجهیزات پیشرفته میکرودرم ابریژن وجود دارد که مسئولیت و توانایی انجام این عمل زیبایی را بر عهده دارد، اما باید بدانیم که چگونه و چه کسانی می توانند از مزایای این درمان زیبایی بهره مند شوند.


دلایل پاکسازی پوست

پاکسازی پوست را زیبا و با طراوت می کند آلودگی های سطحی، جوش های سرسیاه روی سطح پوست را از بین می برد و به مواد معدنی و مواد حاوی اکسیژن اجازه می دهد تا به درم پوست (درم، لایه داخلی زیر سطح پوست) کلاژن درم برسند. همچنین پاکسازی پوست منجر می شود. به تغییر جوانیغدد چربی در پوست مسئول تولید سبوم هستند.


این ترشحات از طریق کانال هایی که به سطح پوست باز می شوند و باعث مرطوب شدن سطح پوست می شوند دفع می شوند. و سلول های مرده، ذرات گرد و غبار و آلاینده های سطح پوست را حل می کند. گرد و غبار و آلاینده‌های موجود در هوا با چربی روی پوست ترکیب می‌شوند و باعث می‌شوند خروجی سبوم یا چربی مسدود شود و در نتیجه پوست کدر شود. از دست دادن شفافیت و شادابی برای اصلاح این امر پاکسازی منظم پوست با آب و پاک کننده مناسب بسیار کمک کننده است.


بیشتر بخوانید:


همچنین باید از استفاده بیش از حد از ترکیبات چرب و کرم ها، پودرها و آرایش روی پوست خود اجتناب کنید. استفاده از پاکسازی و لایه برداری پوست موثر است. علاوه بر این، با توجه به نوع پوست، از یک اسکراب مناسب برای ماساژ ملایم سطح پوست استفاده می شود و سپس پوست برای از بین بردن جوش های سر سیاه کمی بخور می شود. در نهایت ماسک مناسب با نوع پوست زده می شود و کرم نهایی روی پوست زده می شود.


فواید پاکسازی پوست چیست؟

آبرسانی به پوست باعث افزایش هیدراتاسیون آن می شود که برای آبرسانی به لایه بیرونی عالی است.آبرسانی برای پوست های خشک نیز عالی است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند. ماساژ صورت می تواند خون را در زیر پوست جریان دهد. ضایعات را از بین می برد. پاکسازی باعث طراوت زیبایی پوست می شود. آلودگی سطحی جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند. به مواد معدنی و مواد اکسیژن دار اجازه می دهد تا به لایه پوستی پوست برسند. در سطح پوست قرار دارد) کلاژن در درم وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی آن می شود.


مراحل پاکسازی

  • شستن صورت
  • صورت خود را با لوسیون پاک کنید
  • ماساژ صورت
  • صورت دودی
  • جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد
  • از ماسک استفاده کنید
  • از مرطوب کننده استفاده کنید
  • پاکسازی پوست در آرایشگاه


علاوه بر مراکز درمانی، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز خدمات مراقبت از پوست را ارائه می دهند، شایان ذکر است که هرگونه مراقبت و درمان پوست باید تحت نظارت انجام شود و سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز باید تحت نظارت وزارت بهداشت باشند. سلامتی. و با تایید این موسسه پاکسازی جوانسازی پوست با استفاده از مواد مرغوب و بهداشتی برای پاکسازی پوست انجام می شود.تعداد زیاد مراکز درمانی و آرایشگاه ها باعث می شود قبل از اقدام برای خدمات زیبایی و سلامت اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به دست آورید و بر اساس ضوابط بهترین مرکز را انتخاب کنید. روند زیباسازی و جوانسازی پوست، درمان و جوانسازی آن با استفاده از روش های مختلف اهمیت بیشتری یافته و از آنجایی که مراکز ارائه دهنده خدمات پوست در حال گسترش هستند، لازم است قبل از هر اقدامی از صلاحیت و اعتبار مرکز پوست مربوطه اطمینان حاصل شود.

توکنهای حریم خصوصی چیست

ارزهای دیجیتال به دلیل ناشناس بودن در تراکنش‌های غیرمتمرکز و سایر خدماتی که ارائه می‌دهند مورد تحسین بسیاری قرار گرفته‌اند. از زمان‌ایجاد بیت کوین (BTC)، ارزهای دیجیتال مختلفی ساخته شده‌اند که بسیاری از ویژگی‌های بیت کوین را حفظ کرده‌اند.

با‌ این حال، اگرچه تراکنش‌ها در بلاک چین ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین تا حدودی ناشناس هستند، اما کاملا خصوصی نیستند.‌این بدان معنی است که هر بیت کوین مورد استفاده در یک تراکنش را می‌توان در تراکنش‌های قبلی آن ردیابی کرد.

این امر باعث‌ایجاد‌ ایده جدیدی برای ساخت ارزهای دیجیتال با توکن‌هایی غیرقابل ردیابی و کاملا خصوصی شد که Privacy Coins نام داشت. در‌این مقاله توضیح خواهیم داد که Privacy Coins چیست، چگونه کار می‌کند و ویژگی‌های اصلی آن‌ها چیست.

توکن‌های حریم خصوصی چیست؟

اصطلاح “کوین‌های حریم خصوصی” به توکن‌هایی اطلاق می‌شود که اطلاعات مربوط به یک تراکنش ارز دیجیتال را ارائه نمی‌دهند. یکی از دلایلی که توکن‌های حریم خصوصی‌ ایجاد شدند، گرفتن حق افراد برای حفظ حریم خصوصی و اعمال آن در تراکنش‌های دیجیتال یا سایر خدمات دیجیتالی غیرمتمرکز است.

دلیل دوم‌ این است که پول نقد نیز باید دیجیتالی شود. از آنجایی که پول نقد در واقع قابل ردیابی

ادامه مطلب...

هارد کپ چیست

اگر شما هم جزو قدیمی‌‌های بازار کریپتو بوده باشید، باید دوران ICO (عرضه اولیه توکن) را به یاد بیاورید که در سال 2017 رونق گرفت و راه را برای چند پروژه موفق و کلاهبرداری‌‌های متعددی هموار کرد. به عنوان یک ابزار دموکراتیک تامین مالی جمعی، ICO به هر کسی این فرصت را می‌دهد تا بودجه پروژه‌‌های بلاک چین در دست ساخت خود را افزایش دهد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران، به امید این‌که قیمت توکن‌های ICO آنها در نهایت سر به فلک بکشد، مشتاق بودند تا جایی که می‌توانند به دور‌های بیشتری از این طرح بپیوندند. اگرچه ارزش چند توکن در نهایت رشد کرد، اکثر پروژه‌‌های ICO موفق نشدند یا کلاه‌برداری از آب در آمدند و یا پروژه از بعد فنی با شکست مواجه می‌شد.

به عنوان بخشی از فرآیند برنامه‌ریزی بودجه، یک تیم بلاک چینی برای ICO توکن خود مقدار پولی را که قصد جمع‌آوری آن را دارند مشخص می‌کند. این امر در دو بخش، Soft Cap و Hard Cap نامیده می شوند و معمولاً به دلار اندازه‌گیری می‌شوند، نه ارزهای دیجیتال.

Hard Cap در ارز دیجیتال چیست؟

Cap در فضای ارزهای دیجیتال حداکثر مقدار توکن‌هایی است که پروژه قصد دارد بفروشد

ادامه مطلب...