دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

تحلیل درون زنجیرهای چیست

معیارهای درون زنجیره دیتای تراکنش مبتنی بر بلاک چین را به دیتای قابل‌اجرای بازار کریپتو تبدیل می‌کند.

امروزه اکثر رمز ارزهای موجود در بازار از بلاک چین های عمومی برای بررسی و ثبت داده‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل دیتا به‌صورت درون زنجیره برای بررسی در همه‌جا و همه‌وقت در اختیار همه هست.

تحلیل درون زنجیره به روش استفاده از اطلاعات یک لجر بلاک چین برای شناسایی سنتیمنت بازار گفته می‌شود. در واقع شامل بررسی دیتای تراکنش و موجودی کیف پول‌های کریپتو می‌شود. این دو مورد زمانی مفید هستند که تصمیم داشته باشیم در مورد سرمایه‌گذاری کردن تصمیم‌گیری کنیم. به‌علاوه اگر توکنی معامله نشود و بیشتر سرمایه در گردش آن توسط گروه بزرگی از دارندگان که «وال‌ها» نامیده می‌شوند، کنترل می‌شود، بنابراین شاید این ایده خوبی برای سرمایه‌گذاری آن نباشد.

آموزش دقیق بازارهای دیجیتال به صورت کاربردی، برای آشنایی بیشتر به لینک مراجعه نمایید

ابزارهای درون زنجیره که می‌توان به کار برد:

اکسپلوررهای بلاک چین مانند EtherScan برای اتریوم و SnowTrace برای avalanche به شما امکان جستجوی هر آدرس کیف پول یا قرارداد هوشمندی را می‌دهد؛ اما آن‌ها داده‌ها را جمع‌آوری نمی‌کنند یا ابزارهایی ارائه می‌کنند تا گنجینه نقاط داده موجود را درک کنند.

در پاسخ، پلتفرم‌ها و منابع بسیاری ناگهان پدیدار شده‌اند که هر یک نمودارها و داش بوردهای هوشمندانه‌ای ارائه می‌کنند تا بهتر بتوانند به کاربران در تصویرسازی دیتای بلاک چین و ره‌گیری حرکات کیف پول‌های کریپتو و فردی کمک کنند. بسیاری از ابن پلتفرم‌های تحلیلی یا رایگان هستند یا حداقل ویژگی‌های رایگان بسیاری ارائه می‌کنند. برخی از محبوب‌ترین‌ها عبارت‌اند از:

البته تحلیل درون زنجیره به شما نمی‌گوید چه‌کاری انجام دهید. این شما

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد