دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

مهمترین نکات در خصوص نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال

شاید شما هم شنیده‌اید که هزینه جا به جایی و نقل و انتقالات در ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار سریع و کم هزینه باشد، شما می‌توانید با استفاده از شبکه پرداختی برخی از ارزهای دیجیتال، دارایی خود را در کسری از ثانیه و کمتر از یک دلار به سرتاسر نقاط دنیا ارسال کنید. اما قبل نکات بسیار مهم وجود دارد که قبل از انتقال ارزهای دیجیتال باید با آن آشنا شوید، در این مقاله به تمام نکات مهم که در زمینه انتقالات ارزهای دیجیتال وجود دارد می‌پردازیم.

کیف پول چیست؟

قبل از هرچیز، شما برای نگهداری ارزهای دیجیتال نیاز به کیف پول‌ها دارید، کیف پول‌ها توسط 12 یا 24 کلمه منحصر به فرد محافظت می‌شوند و تمام وظیفه شما محافظت از این کلمات است چرا که هرکسی که به این کلمات دسترسی پیدا کند می‌تواند به تمام دارایی درون کیف پول دسترسی داشته باشد، کیف پول‌ها به 3 دسته سخت افزاری، نرم افزاری، امانی تقسیم بندی می‌شوند که شما بسته به نیاز خود می‌توانید از هرکدام از آن‌ها استفاده نمایید.

کیف پول‌های سخت افزاری چیست؟

کیف پول‌های سخت افزاری امن‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند که با 12 یا 24 کلمه منحصر به فرد محافظت می‌شوند و به اشکال مختلفی ساخته شده‌اند و به گوشی یا سیستم کامپیوتر شما متصل می‌شوند از معتبرترین کیف پول‌های سخت افزاری می‌توان به Ledger، Trezor، Safepal اشاره کرد.

کیف پول‌های نرم افزاری چیست؟

کیف پول‌های نرم افزاری به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید آن‌ها

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد