دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

ترور وحشتناک شیزو آبه

نخست وزیر سابق ژاپن شینزو آبه با یک اسلحه دست ساز ترور شد، آن هم هنگام تبلیغات برای شخصی که برای انتخابات مجلس ژاپن داشت فعالیت می‌کرد. دنیای ما دارد به سمتی می‌رود که شبیه به جنگ جهانی اول است، حضور ذهن دارید که ولیعهد اتریش در صربستان ترور شد و بعد از آن چه اتفاقی افتاد. بالاخره هر آنچه که صربستانی‌ها پذیرفتند حتی عذرخواهی کردند.نفوذ اتریش برای سیستم قضایی پذیرفتند و پوئن‌های زیادی دادند اما اتریش و مجارستان به سمت صربستان حرکت کردند و باعث شروع جنگ شد.

روس‌ها به سمت اروپای شرقی آمدند، مولداوا و لهستان. آلمانی‌ها به سمت بلژیک و فرانسه رفتند و شعل? جنگ همه جای دنیا را گرفت به جز آمریکا. اتفاقات جدیدی دارد رخ می‌‌دهد. قبل از آن کمی در رابطه با ژاپن صحبت کنیم تا فضای ژاپن را بشناسیم و بعد وارد تحلیل شویم، چون معتقد هستیم اتفاقاتی که می‌افتد همسو با جنگ جهانی اول است.

می‌دانید که ژاپنی‌ها یک گوشه‌ای از آسیای شرقی هستند، نقط? بسیار کلیدی است. ورودی اقیانوس اطلس و دریای چین، روبه‌رویشان روسیه است، جزایر کره‌ای که جنگ جهانی دوم روس‌ها گرفتند، تنگه‌ای که مثل تنگ? هرمز ما خیلی راهبردی است یعنی ژاپنی‌ها برای حفاظت

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد