دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

وایت پیپر چیست

وایت پیپر، یک سند اطلاعاتی است که معمولاً توسط یک شرکت یا سازمان غیرانتفاعی برای معرفی، تبلیغ یا برجسته کردن ویژگی های یک محصول یا خدماتی که ارائه می دهد یا قصد ارائه آن را دارد، صادر می شود. وایت پیپرها همچنین به عنوان روشی برای ارائه سیاست ها و قوانین، سنجش واکنش عمومی استفاده می شوند.

هدف از وایت پیپر معرفی محصول، خدمات، فناوری یا متدولوژی خاص و تأثیرگذاری بر تصمیمات مشتریان یا سرمایه گذاران فعلی و بالقوه است.

در حالی که بروشورها و سایر مواد بازاریابی ممکن است پر زرق و برق باشند و شامل موارد فروش آشکار باشند، یک وایت پیپر برای ارائه شواهد واقعی فنی در نظر گرفته شده است و عملکرد و حوزه کاربری آن محصول را مشخص می‌کند.

به طور کلی، وایت پیپرها حداقل 2500 کلمه طول دارند و معمولاً به سبک دانشگاهی نوشته می‌شوند.

مبانی کلی یک وایت پیپر

وایت پیپر سندی است که توسط توسعه دهندگان و سازندگان یک ارز دیجیتال منتشر می‌شود که فناوری و هدف پروژه‌ای را که روی آن کار می‌کنند توضیح می‌دهد. وایت پیپر به سرمایه‌گذاران آینده‌نگر از اهداف و نحوه کارکرد آن ارز دیجیتال خبر می‌دهد وایت پیپر در ارزهای دیجیتال حاوی اشکال مختلف اطلاعاتی مانند آمار، نمودار و فرمول است. هدف این داده‌ها متقاعد کردن سرمایه‌گذاران احتمالی برای سرمایه‌گذاری در آن ارز دیجیتال است.

رشد و توسعه فناوری بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز در دو یا سه سال گذشته شاهد

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد