دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

چرا روند نزولی بازار به نفع کریپتو است

با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 20000 دلار، جامعه کریپتو دچار هرج‌ومرج شد. 20000 دلاری که پنج سال قبل به نظر اوج موفقیت رمز ارز ها می‌رسید، اکنون همچون سنگ‌قبر ترسناکی برای امیدهای واهی نافرجام Lambos، قایق‌های تفریحی لوکس و خوش‌گذرانی‌ها در monte Carlo به نظر می‌رسد.

این موضوعی است که مغایر با این نوع طرز فکر است. افرادی که در فکر Lambos و پنت هاوس های منهتن هستند همیشه بازنده هستند، مهم نیست که در کدام بازار زندگی می‌کنند. برای این‌که در حوزه کریپتو بمانید، باید همچون یک کارآفرین سرسخت در بازار پر نوسان فعالیت کنید و در فکر ارزش‌آفرینی برای محیط و نه استفاده از آن باشید.

شرایط بازار:

بازار مشغول بررسی رکود جدید، زمستان کریپتو و روند نزولی است. مطمئناً هر فردی که اندکی اطلاعات درباره مدیریت ریسک دارد، می‌داند که دیر یا زود این اتفاق می‌افتد. بازار خرسی (نزولی) همیشه پس از بازار گاوی (صعودی) رخ می‌دهد و برعکس. این موضوع همچون طلوع خورشید امری بدیهی است.

اما آیا همه برای آن آماده هستند؟ نه بسیاری از سازمان‌ها و افراد مدیریت ریسک کاملی انجام نداند. همیشه ریسک وجود دارد؛ پذیرش آن‌ها به معنای آمادگی برای به واقعیت تبدیل‌شدن آن‌ها است.

Anchor را در نظر بگیرید که یک پلتفرم وام‌دهی و وام‌گیری است که در پلتفرم ناموفق Terra راه‌اندازی شد. افراد بسیاری مجذوب 20% آفر جادویی آن‌ها شدند و این پرسش را که نقدینگی از کجا تأمین می‌شود را نادیده گرفتند و هرگز درباره احتمال یک حمله اقتصادی در پروتکل که درنهایت روی داد فکر نکردند.

افراد عادی حاضر در بازار صعودی گمان می‌کردند که تا زمانی که افراد جدیدی اضافه شوند، بازار برای همیشه صعودی خواهد بود. آیا آن‌ها درباره این‌که بیزنس مدل‌های مبتنی بر سرمایه حاضرین جدید را چه می‌توان نامید، اندیشیده‌اند؟ این سرمایه نمی‌تواند نامحدود

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد