دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

معاملات فیوچرز چیست؟ در بازارهای مالی چه استفادهای دارد

روش‌ها و استراتژی‌های متعددی برای دستیابی به سود در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند، اما معامله فیوچرز Futures که به معاملات آتی هم مشهور هستند، از جمله محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌روند. معاملات آتی  مانند معاملات اسکالپینگ در دسته‌بندی روش‌های محبوب و البته راحت برای در نظر گرفتن رویکردهای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. به عبارت ساده‌تر، تریدرها یا معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی با استفاده از معامله فیوچرز می‌توانند، افق سودآوری خود را به نحو بهتری پیش‌بینی کنند. منظور از راحتی معاملات آتی، نه به معنای ساده بودن استراتژی‌ها، بلکه به منظور بررسی پتانسیل سودآوری آن است.

بازار معاملات آتی به طور کلی شامل پیچیدگی‌های معاملاتی و سرمایه‌گذاری خودشان هستند و برای اطلاع از آنها باید نکات مهم این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار داد. آنچه که ما را برای تهیه یک مقاله تخصصی در این مورد ترغیب کره است، استقبال تریدرها از روش معاملات آتی است. معاملات آتی هم‌اکنون به عنوان روشی برای در تضمین قیمت دارایی‌های دیجیتال و اقدام برای سرمایه‌گذاری در زمان تعیین‌ شده است. معامله فیوچرز به معامله‌گران این فرصت را می‌دهد که روی قیمت آتی ارزهای دیجیتال، وارد قرارداد شوند. در حال حاضر، معاملات آتی بیت کوین، از جمله محبوب‌ترین نوع معاملات فیوچرز است. برای درک بهتر بازار Futures با ما همراه باشید.

معامله فیوچرز (Futures Contract) چیست؟

اگر به عبارت لاتین این مفهوم نگاهی داشته باشیم، گاه به جای عبارت Futures Trade با عبارت Futures Contract هم مواجه خواهید شد. استفاده از واژه Contract یا قرارداد برای معاملات آتی، تعریفی کامل و مختصر از این روش معاملاتی است؛ چرا که معاملات آتی به نوعی، قراردادهایی

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد