دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

پیشبینی جذاب قیمت ارز شیبا در سال 2030 -2025

شیبا به دسته‌ای از آلت کوین‌ها تعلق دارد که میم کوین نامیده می‌شوند. زمانی که دوج کوین در سال 2013 راه‌اندازی شد، تصور می‌شد که قرار است به‌عنوان یک میم، یک جوک و نه موضوعی جدی باشد. امروزه، میم کوین‌ها در دسته اختصاصی خود در حوزه رمز ارز ها رشد کرده‌اند و گاهی حتی برای سرمایه‌گذاران (معمولاً در کوتاه‌مدت) بیش از پروژه‌هایی که ایده به دنبال دارند یا کاربرد واقعی دارند، سودمند هستند. در همین زمان، Shiba Inu از یک میم کوین ساده به اکوسیستم مخصوص به خود تبدیل‌شده است و یکی از 15 رمز ارز برتر ازنظر ارزش بازار است. در ادامه به بررسی دلیل محبوبیت یافتن Shiba Inu و چشم‌اندازهای سرمایه‌گذاری آن می‌پردازیم.

 

شیبا اینو چیست و چه افرادی در قیمت ارز شیبا نقش دارند؟

Inu یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم است که برای خوش‌یمنی از تصویر سگ نژاد Shiba Inu ژاپنی استفاده می‌کند. از ابتدا توسعه‌دهندگان Shiba Inu را از بین برنده دوج کوین نامیدند، بنابراین غافلگیرکننده نیست که این دو کوین اغلب با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

هر دو این رمز ارزها میم کوین هستند و هر دو برای برند و نام خود از تصویر سگ‌سانان استفاده می‌کنند، اما Shiba برعکس دوج کوین در چیزی پیشرفت کرده است که رمز ارزهای جدی درصدد رسیدن به آن نیستند: اکنون شیبا مثال منحصربه‌فردی از یک میم کوین است که تبدیل به فضای مخصوص به خود شده است.

 جالب است بدانید که میم کوین‌ها براثر توجه کاهش یا افزایش می‌یابند و زمانی که اشتیاق از بین برود ارزش آن‌ها نیز از بین می‌رود.

در مورد توسعه‌دهندگان Shiba Inu اطلاعات کمی در دست است، تنها این حقیقت وجود دارد که سازنده کوین فرد ناشناسی است که Ryoshi نامیده می‌شود؛ اما آنچه به‌طورقطع از وایت پیپر متوجه شده‌ایم، هدف سازنده آن است که ایجاد تجربه ساخت در جامعه غیرمتمرکز و بازگرداندن قدرت به افراد متوسط است؛ بنابراین کل پروژه Shiba Inu باید به‌عنوان پاسخی به این سؤال در نظر گرفته شود که «اگر رمز ارز 100% توسط جامعه راه‌اندازی شود، چه می‌شود؟»

قطعاً Shiba Inu تنها به دلیل این‌که یک کوین مبتنی بر جامعه است، این حجم از توجه را به خود اختصاص نداده است. دلیل اصلی این‌که همه درباره آن صحبت می‌کنند، افزایش چشمگیر قیمت و ارزش بازاری است که از صفر به

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد