دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

چطور با نهنگها خرید کنیم

خرید نهنگ‌ها یکی از موضوعات مهم است، که در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تشخیص حرکات نهنگ­ها و خرید نهنگ‌ها در بازار بپردازیم. همانطور که می‌دانید اکثر تغییرات قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال به میزان عرضه و تقاضای ارزهای دیجیتال در این مارکت بستگی دارد و خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط نهنگ­های این بازار تاثیر خیلی زیادی بر روی قیمت ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت. بنابراین با تشخیص حرکات نهنگ­ها در بازار می­توان به زمان مناسب خرید یا فروش یک ارز دیجیتال در این بازار پی برد.

برای مثال اگر تا به حال مافیا بازی کرده باشید، می‌دانید که در این بازی مافیا‌ها سعی دارند با همکاری هم‌، بازی را به دست بگیرند و آن را به نفع خود تمام کنند. این دقیقا همان کاری است که خرید نهنگ‌ها در بازار ارز دیجیتال انجام می‌دهند که در این مقاله تعریف می‌کنیم نهنگ کیست و چه نقشی در بازار دارد؛ پس همراه ما باشید.

نهنگ کیست؟

به افرادی که سرمایه زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارند و با این سرمایه روند معاملات بازار را تغییر می‌دهند نهنگ می‌گوییم. نهنگ‌ها، با هوش و سرمایه خود بازی می‌کنند و نظم بازار را به هم می‌ریزند. از آن جایی که حجم سرمایه آن‌ها زیاد است، خرید نهنگ‌ها روی روند قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. همین تاثیرگذای، عده‌ای را فریب می‌دهد و باعث سود نهنگ‌ها می‌شود.

در حال حاضر بیش از 1000 نفر به عنوان نهنگ در بازار رمز ارز فعالیت می‌کنند. این افراد حدود 40 درصد از بازار را در دست دارند. اما چرا به این سرمایه‌داران نهنگ گفته می‌شود؟ نهنگ آبی با حدود 170 تن وزن، سنگین‌ترین جانوری است که تا کنون بر روی کره‌ی زمین زیسته است. نهنگ‌ها با هر حرکت، موج بزرگی در دریا ایجاد می‌کنند و همین وجه تشابه نهنگ‌ها با سرمایه‌گذارانی است که از 1000 الی بیش از 5000 واحد بیت کوین دارند؛ چرا که این

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد