دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

چرا پایتون بهترین گزینه برای مبتدیان است

در 5 سال اخیر که توسعه دهندگان بیشتر و بیشتر شدند، ما همیشه بدنبال قدم مناسبی برای شروع افراد مبتدی بودیم، به دنبال زبان برنامه نویسی گشتیم که دوستانه باشد، با شیوه­‌ها و صنعت­‌های مختلف انعطاف و سازگاری نشان دهد و یادگیری آن تجربه مناسبی از برنامه نویسی را به توسعه دهنده مبتدی بدهد که بعد از نتیجه گیری­‌ها و آزمایشات مختلف زبان پایتون را انتخاب کردیم.

پایتون در نوشتن، یادگرفتن و خواندن آسان است. جدای از آن، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین تکنولوژی­‌ها در بازار جهانی است اما این‌ها تمام ماجرای راجع به پایتون نیست و پایتون بسیار بیشتر از چیزهایی است که راجع به آن گفته می­‌شود. اکنون زمان آن رسیده است تا شما را با 8 مورد از مواردی که به شما به صراحت می­گوید که چرا افراد مبتدی باید زبان پایتون را انتخاب کنند، آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

8 مورد برای شروع برنامه نویسی پایتون توسط مبتدیان

آسان در یادگیری، خواندن و نوشتن

برعکس سی‌شارپ و زبان­‌های دیگر، سینتکس پایتون قابلیت خوانایی بسیار خوبی برای انسان دارد و از طرفی بسیار کوتاه است. به عنوان یک مبتدی، این ویژگی­‌ها باعث می­‌شود شما سریع‌تر پایه­‌های این زبان را یاد بگیرید و سریع‌تر بتوانید در زمینه­‌های مختلف رشد کنید. با یک برانداز ساده کدهای پایتون می‌­توانید پی ببرید که کدها در حال انجام چه کاری هستند. در تقابل با پایتون، زبان­‌های دیگری وجود دارد که برای نوشتن همان وظایف در پایتون نیازمند کدها بیشتری هستند و علاوه بر آن بسیاری از اوقات سینتکس آن‌ها واقعا دور از زبان انسان است.

برای نوشتن یک برنامه ساده خروجی گرفتن از یک رشته در پایتون از یک خط استفاده می­‌شود

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد