دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

13 نکته که قبل از خرید ارزهای دیجیتال باید به آن توجه کرد

در طول سال‌های گذشته، اکوسیستم ارزهای دیجیتال شاهد ظهور تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان و سازندگان پروتکل‌های مختلف بود. برخی از این افراد به مسیح موعود هولدرهای وفادار ارزهای دیجیتال تبدیل شدند اما در نهایت برنامه‌های ایده آل به فاجعه ختم شد. هک‌شدن، کلاهبرداری از کاربران یا کنارگذاشته‌شدن پروتکل توسط توسعه‌دهندگان حریص، از جمله دلایل سقوط این پروژه‌ها بود. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با13 نکته که قبل از خرید ارزهای دیجیتال باید به آن توجه کرد، آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

13 نکته قبل از خرید ارزهای دیجیتال چیست؟

ترس از دست دادن را از خود دور کنید

ترس از دست دادن در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار رایج است و از اصطلاح فومو (مخفف Fear of Missing Out) برای اشاره به آن استفاده می‌شود. تجربه نشان داده که این ترس به ‌همان اندازه که رایج است، مخرب هم هست. ترس از دست دادن می‌تواند کل سرمایه‌ای که شما در طول عمر خود جمع‌آوری کرده‌اید را به ‌باد دهد. ترس از دست دادن باعث می‌شود که شما به ‌صورت هیجانی و بدون تحقیق کافی دست به عمل بزنید. مسلماً نتیجه هر اقدام بدون فکری، چیزی جز ناکامی نیست.

یکی از استدلال‌های معروفی که معمولاً برای جذب شما به بازار ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود، این است که تا الان هر کسی و در هر قیمتی که بیت کوین خریده، سود کرده است. بله این حرف اشتباه نیست؛ در این سال‌ها، حتی اگر روی تمام اوج‌های قیمتی بیت کوین هم خرید کرده باشید، احتمالاً در بلند مدت سود کرده‌اید. اما فقط کسانی طعم این سود را می‌چشند که بتوانند بعد از ریزش‌های سنگین احساسات خود را کنترل کنند و ارزشان را با ضرر نفروشند. این ایمان قوی فقط از کسانی برمی‌آید که دقیقاً می‌دانند روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مقدار پولی را سرمایه‌گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید

ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از بسیاری از بازارهای دیگر

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد