دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

تست هاوی (howey) چیست؟ چه تاثیری در بازار دارد

تست هاوی (Howey Test)، آزمایشی است که توسط دیوان عالی کشور آمریکا برای تعیین صلاحیت معاملات خاص به عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است. قانون اوراق بهادار سال 1933 و قانون مبادله اوراق بهادار از سال 1934 بسیاری از رویکردهای دولت ایالات متحده در تنظیم مقررات مالی را حتی تقریبا 100 سال پس از تأسیس آنها حکایت می‌کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصور دارد که رمز ارزهایی که از تست هاوی عبور کنند، اوراق بهادار هستند و بنابراین مشمول مقررات اوراق بهادار خواهند بود. در این مقاله نگاهی به تست Howey خواهیم داشت، نحوه کاربرد آن را در ارزهای دیجیتال مشاهده می‌کنیم و تأثیر آن بر حرکت رو به جلوی بازار را بررسی خواهیم کرد؛ پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آموزش ارز دیجیتال، با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای و به صورت غیرحضوری است، برای اطلاعات بیشتر به لینک سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه نمایید

تست هاوی چیست؟

به بیان ساده‌­تر، تست Howey می‌پرسد که آیا ارزش معامله برای یکی از شرکت کنندگان آن به کار دیگری بستگی دارد یا خیر. به طور خاص، تست Howey مشخص می‌کند که در یک معامله اگر سرمایه گذار پول خود را در یک شرکت مشترک سرمایه گذاری کند و منجر به این شود که سود فقط از تلاش مروج یا شخص ثالث انتظار داشته باشد، معامله را نشان می‌دهد.

تاریخچه تست هاوی

تست هاوی به پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه شرکت هاوی بازمی‌گردد

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد