دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

بیشترین معاملات در کدام صرافی های غیرمتمرکز انجام میشود

بیشترین حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز یکی از موضوعات جذاب و جالب است که ما در این مقاله قصد داریم تا ابتدا با صرافی‌های غیر متمرکز آشنا شویم و سپس ببینیم به ترتیب در کدام یک از آن‌ها بیشترین حجم معاملات دارند.

صرافی های غیرمتمرکز چیست و چگونه کار می کنند؟

صرافی‌های غیرمتمرکز DEX، پلتفرم‌هایی برای انجام معاملات به صورت غیرمتمرکز هستند و از بلاک چین‌های اختصاصی و قراردادهای هوشمند برای انجام تبادلات خود استفاده می‌کنند. با یک صرافی غیرمتمرکز کاربران می‌توانند از داخل کیف پول ارز خود را نقد کنند یا آن را به ارز دیگری تبدیل کنند.

وقتی صحبت از بحث و تبادلات ارزهای دیجیتال میان می‌آید، نظرها به‌سمت صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و کوکوین می‌رود و این موضوع بی دلیل نیست. رابط کاربری ساده و آسان آن‌ها و محبوبیت‌های بالای آن‌ها باعث می‌شود تا کسی کمتر به صرافی‌های دیگر احساس نیاز کند. اما ذات غیرمتمرکز رمزارزها با نحوه کار این نوع از صرافی‌ها در تضاد است.

سرقت و هک شدن و همچنین امکان تحریم شدن و بلوکه کردن دارایی‌ها از اصلی‌ترین مخاطراتی هستند که ارزهای شما را در یک صرافی‌ به خطر می‌اندازند. اما در یک صرافی غیرمتمرکز معتبر که برنامه نویسی درست و بی نقص داشته باشد، این مخاطرات دیگر وجود نخواهند داشت. در این نوع صرافی‌ها، ارزهای شما مستقیما از درون کیف پول شما نقد می‌شوند یا به ارز دیگری تبدیل می‌شوند و هیچ شخص ثالثی کنترل مدیریت رمزارزها را برعهده نخواهد داشت.

برای فعالیت در صرافی‌های غیرمتمرکز نیازی به احرازهویت و ارائه اطلاعات شخصی نیست و تنها با یک کیف پول می‌توانید از خدمات یک صرافی غیرمتمرکز استفاده کنید.

البته به مشکلاتی که گاهی اوقات برای صرافی‌های غیرمتمرکز پیش می‌آید، مانند مشکلات فنی، پشتیبانی

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد