دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

کدام کشورها برای استخراج ارز دیجیتال بهتر است

استخراج بیت‌کوین باتوجه‌به انرژی بیش از حدی که استفاده می‌کند یک عمل بحث‌برانگیز است، به این معنی که مکان‌های کلیدی برای فعالیت بسیار قابل تغییر هستند.

بیت‌کوین از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال در سال 2009 به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت و شیوع در جامعه سرمایه‌گذاران بوده است. اگرچه بسیاری هنوز در مورد اینکه بیت‌کوین دقیقاً چیست، فکر می‌کنند، برخی استدلال می‌کنند که این ارز دیجیتال آینده بازارهای مالی خواهد بود و برخی دیگر آن را به‌عنوان یک ایده احمقانه در نظر می‌گیرند.

نکته کلیدی بیت‌کوین این ایده است که یک ارز غیرمتمرکز و عاری از کنترل دولت‌ها یا بانک‌های مرکزی است. بااین‌حال، شورش‌های اخیر در قزاقستان مربوط به قطع شدن اینترنت ناشی از استخراج بیت‌کوین و کاهش ارزش ارز ناشی از آن نشان می‌دهد که این کشور عاری از تأثیرات نیروهای خارجی بی‌ثبات نیست، به‌ویژه در کشورهایی که بیت‌کوین به‌صورت انبوه استخراج می‌شود.

بنابراین، این بازار غیرمتمرکز ارز دقیقاً در کجا زندگی می‌کند و چرا برخی از کشورها به‌عنوان قطب استخراج بیت‌کوین ظهور کرده‌اند؟

آموزش ارزهای دیجیتال با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای، برای مطالعه بیشتر به لینک مراجعه نمایید 

ماینرهای بیت‌کوین به چه محیطی نیاز دارند؟

استخراج بیت‌کوین اساساً برنامه‌نویسی رایانه‌ها برای حل مسائل پیچیده ریاضی به‌عنوان راهی برای تأیید تراکنش‌ها در یک شبکه است. هنگامی که راه‌حل پیدا شد، شبکه را ایمن می کند و یک بیت جدید تولید می‌کند. در مورد استخراج بیت‌کوین نیز فشار زمانی وجود دارد، زیرا منبع محدود است. خالق فراری و ادعایی، ساتوشی ناکاموتو، هنگام ایجاد کد منبع، سقف سختی 21 میلیون بیت‌کوین را القا کرد. این بدان

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد