دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

شبکه لایتنینگ بیت کوین: بدترین کابوس ساتوشی ناکاموتو

اکثر طرفداران بیت کوین معتقدند که شبکه لایتنینگ یک راه حل آینده نگر برای مسائل مقیاس پذیری بیت کوین است. Moreso، آن‌ها معتقدند، این امکان را برای تراکنش‌های فوری و بدون کارمزد فراهم می‌کند، که باعث برتری آن می‌شود.

با این حال، این قیاس، حواس پرتی از شبکه معیوب بیت کوین است. آن‌ها تمرکز خود را به سمت یک شخص ثالث فاسد و متمرکز می‌برند که حتی به هیچ وجه با بیت کوین مرتبط نیست.

آموزش ارزهای دیجیتال با استفاده از ویدئوهای با کیفیت و استاندارد، برای اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه نمایید

شبکه لایتنینگ

شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت “لایه 2” است که در بالای بیت کوین قرار گرفته است. هدف از آن فعال کردن تراکنش‌های سریع بین گره‌های شرکت‌کننده است و به عنوان راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری بیت‌کوین پیشنهاد شده است. این سیستم دارای یک سیستم همتا به همتا برای انجام پرداخت‌های خرد ارزهای دیجیتال از طریق شبکه‌ای از کانال‌های پرداخت دوطرفه بدون تفویض اختیار نگهبانی وجوه است.

استفاده معمولی از شبکه لایتنینگ شامل باز کردن یک کانال پرداخت با انجام یک تراکنش تامین مالی به بلاک چین پایه مربوطه (لایه 1) و سپس انجام هر تعداد تراکنش شبکه لایتنینگ است که توزیع اولیه وجوه کانال را بدون پخش آن در کانال به‌روزرسانی می‌کند. برای تسویه پرداخت ها باید کانال بسته شود. برای شروع این فرآیند یک گره به روزترین تراکنش تسویه حساب را به شبکه پخش می‌کند. رویدادهای بعدی را می‌توان به طور کلی به دو صورت در نظر گرفت، یک تعطیلی تعاونی که در آن هر دو طرف توزیع را تایید می‌کنند و وجوه بلافاصله تسویه می شوند و یک تعطیلی غیرهمکاری.

آموزش دوره پرایس اکشن در سالنی مجهز و به صورت حضوری برگزار می‌گردد

بستن غیرهمکاری ممکن است مشروع باشد، برای مثال اگر یک گره دیگر

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد