دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

سوزاندن توکن چیست؟ توکن سوزی چه مزایایی دارد

بااینکه سوزاندن یک دارایی مالی به نظر غیرعادی می‌رسد، سوزاندن توکن‌های کریپتو رویدادی رایج است.

سوزاندن توکن استراتژی است که پروژه‌های رمز ارز آن را دنبال می‌کنند تا بر قیمت یک توکن یا کوین در بازار تأثیر بگذارند. این کار با حذف دائمی مقداری توکن از چرخه انجام می‌شود. بااینکه کریپتوهای اصلی (بیت کوین و اتریوم) برنامه‌های سوزاندن توکن ندارند، بسیاری از آلت کوین‌های قوی از آن استفاده می‌کنند.

برای مثال، هدف Binance سوزاندن 100 میلیون توکن BNB است، درحالی‌که برای توکن‌های USDT(تولیدشده توسط Tether) و کوین‌های XRP (تولیدشده توسط Ripple)، اقدامات مشابهی انجام می‌شود.

آموزش ارزهای دیجیتال با جدیدترین استراتژی‌ها، برای آشنایی بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه نمایید

نحوه عملکرد سوزاندن توکن:

هدف سوزاندن توکن حذف مقدار مشخصی توکن از سرمایه در گردش است.

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که پروژه‌های کریپتو عمل سوزاندن را انجام می‌دهند، خرید مقدار مشخصی توکن از بازار برای خارج کردن آن از چرخه است. این توکن‌ها سپس به یک آدرس خصوصی مسدود شده با نام آدرس Burn منتقل می‌شوند. این آدرس یک‌طرفه است و قابلیت معکوس ساختن تراکنش یا برداشت کوین‌ها را ندارد – آدرس سوزاندنی که توکن‌ها به آن فرستاده می‌شوند هرگز قابل بازیابی نیست، زیرا هیچ کلید خصوصی مربوط به آن آدرس وجود ندارد. برای همه اهداف کاربردی، دارایی دیگر وجود ندارد – سوزانده شده است.

Binance Quarterly Burns (سوزاندن فصلی در بایننس) مثال خوبی در این زمینه است و جدیدترین آن در جولای 2020 انجام‌شده است. شرکت حدود 60 میلیون دلار توکن BNB را از زمان آغاز سوزاندن‌های فصلی، سوزانده است.

Ripple که یک دارایی دیجیتال است نیز این کار را انجام می‌دهد، اما از روش متفاوتی

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد