دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

توکن FTX(FTT)؛ آیا باید آن را خرید

صرافی مشتقات کریپتوی FTX ماه‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط CoinMarketCap، این صرافی محبوب ماه‌های بسیار خوبی در پیش رو دارد. قیمت توکن ابزاری آن یعنی FTT بیش از 130% در طی 6 هفته افزایش‌یافته است.

آموزش غیرحضوری ارزهای دیجیتال توسط استاد کریمی شاد برگزار می شود

آیا باید توکن FTT خرید؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت در رمز ارز ها را دارید، خرید کوین‌هایی که اصول زیربنایی مشخصی دارند و با گذشت زمان عملکرد خوبی دارند، اهمیت فراوانی دارد. حتی پس‌ازآن نیز تنها پولی را سرمایه‌گذاری کنید که می‌توانید از دست بدهید، زیرا بازار رمز ارز می‌تواند پر از نوسان و خطرناک باشد.

به نظر می‌رسد که FTX به‌عنوان یک صرافی در طولانی‌مدت عملکرد خوبی دارد که برای FTT بسیار خوب است. تیم بزرگ و بیزنس پلن مشخصی دارد که هم از عهده حل مشکلات بر می آیند و هم راه‌حل‌های مناسبی برای این کار دارند؛ و برعکس بسیاری از رمز ارزها کاربرد آسانی دارد.

به‌علاوه، LedgerX اخیر می‌تواند به افزایش عرضه محصولات FTX.US و متمایز شدن آن از صرافی‌های کریپتوی مستقر در آمریکا کمک کند. در حال حاضر، FTX در سراسر دنیا قدرتمند است اما پایگاه کاربری آن در آمریکا به دلیل محدودیت‌ها در عرضه محصولات، محدود است.

بااین‌وجود، ازآنجایی‌که مقامات آمریکایی در فکر تقویت قوانین مربوط به صرافی کریپتو هستند، فرصت خوبی پیش‌آمده است که همه شکل‌های معاملات مشتقات موردبررسی قرار گیرند. بانکمن فراید اعتقاد دارد که تبعیت قانون مهم است و صرافی‌های کریپتو باید با قانون‌گذاران همکاری کنند نه این‌که برخلاف آن‌ها عمل کنند.

موضوع دیگر این است که خرید FTT در آمریکا آسان نیست. همچنین بر اساس

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد