دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

بلاکچین فلو چیست؟ معرفی کامل پروژه Flow

Flow(FLOW) یک بلاک چین با عملکرد بالا است که به‌ویژه برای تولید NFT ها، بازی‌های کریپتو و اپلیکیشن‌ها به کار می‌رود، Flow بر عکس بلاک چین های چندمنظوره‌ای همچون اتریوم، برای سنجش تعامل میلیاردها نفر با NFT ها همچون آیتم‌های درون بازی ساخته‌شده است.

آموزش جذابترین دوره‌های ارز دیجیتال با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای، برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه کنید 

Flow پروژه‌ای است که در زمان درست و در جای درست قرار داد. بازار NFT روزبه‌روز بیشتر در حال شکوفا شدن است و پلتفرم‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی همچون تیک‌تاک و توییتر نیز ویژگی‌های NFT را به نمایش می‌گذارند.

تیم‌های حاضر در لیگ‌های بزرگ ورزشی ازجمله NBA و NFL تا MotoGP و esports اقدامات مبتکرانه و کاکلتیبل‌هایی را برای طرفداران آغاز کرده‌اند؛ بنابراین، ازآنجایی‌که NFT ها تاکنون محبوبیت کافی دریافت کرده‌اند، به نظر می‌رسد که Flow به موفقیت می‌رسد.

این راهنما بلاک چین Flow، نحوه عملکرد آن و دلیل این‌که توکن Flow باید در پرتفوی شما جایگاهی داشته باشد را توضیح می‌دهیم.

بلاک چین Flow چیست؟

بلاک چین ها که در سال 2009 آغاز به کار کردند شبکه‌های غیرمتمرکزی هستند که برای همیشه نحوه سازمان‌دهی سرمایه، دیتا و دارایی‌ها را برای مردم تغییر داده‌اند. درحالی‌که شکل‌های اولیه و کنونی وب محتوا را از فروشگاه‌های متمرکز تا کاربران توزیع می‌کردند، بلاک چین ها Web3 را فعال می‌کنند.

Web3 تغییری اساسی در محتوای تولیدشده ایجاد می‌کند که در آن محتوای تولیدشده توسط

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد