دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

ایردراپ چیست؟ بهترین راهها برای دریافت ارز رایگان

کاربران کریپتو که با پلتفرم‌های موجود و جدید تعامل بسیاری دارند، احتمالاً در برخی از مراحل airdrop دریافت خواهند کرد. airdrop ها شامل پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین هستند و توسعه‌دهندگان توکن‌های رایگان را به اعضای جوامع خود به‌عنوان بخشی از بازاریابی گسترده‌تر ارسال می‌کنند.

ایده اصلی ارسال توکن‌های تازه مینت شده به صدها یا هزاران آدرس کیف پول مختلف است با امید به این‌که دریافت‌کنندگان بیشتر در پروژه مشارکت داشته باشند – حتی درصورتی‌که تنها بیاموزند که چگونه توکن‌های رایگان خود را به چیز دیگری نقد کنند.

این مفهوم مشابه یافتن یک کارت تخفیف رایگان در صندوق پستی است که برای بازدید از یک فروشگاه جدید در منطقه شما برای شما ارسال‌شده است. با این‌وجود، یک ایردراپ کریپتو غالباً به خرج کردن پول توسط دریافت‌کننده مربوط نمی‌شود بلکه برای افزایش آگاهی برای پروژه‌ها خدمات جدید نیز به کار می‌رود.

در بیشتر موارد، یک airdrop کریپتو در عوض انجام یک کار به کاربران داده می‌شود. این کارها اغلب شامل موارد زیر می‌شوند:

کاربران کریپتو که با پلتفرم‌های موجود و جدید تعامل بسیاری دارند، احتمالاً در برخی از مراحل airdrop دریافت خواهند کرد. airdrop ها شامل پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین هستند و توسعه‌دهندگان توکن های رایگان را به اعضای جوامع خود به‌عنوان بخشی از بازاریابی گسترده‌تر ارسال می‌کنند.

ایده اصلی ارسال توکن های تازه مینت شده به صدها یا هزاران آدرس کیف پول مختلف است با امید به این‌که دریافت‌کنندگان بیشتر در پروژه مشارکت داشته باشند – حتی درصورتی‌که تنها بیاموزند که چگونه توکن های رایگان خود را به چیز دیگری نقد کنند.

این مفهوم مشابه یافتن یک کارت تخفیف رایگان در صندوق پستی است که

ادامه مطلب...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد