دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

12 نکته مفید برای یادگیری برنامه نویسی پایتون

یادگیری برنامه نویسی پایتون ممکن است برای برخی از مردم سئوالاتی داشته باشند و ندانند که چطور میتوان این کار را به روشی مدیریت شده انجام داد. با این حال، فرآیند یادگیری این زبان، بسته به مهارت‌­های فعلی شما ممکن است متفاوت باشد.

به عنوان مثال، اگر دانش خوبی در مورد سایر زبان­‌های برنامه نویسی دارید، یادگیری پایتون برای شما دشوار نخواهد بود. البته همیشه مردم به دنبال بهترین راهها برای یادگیری زبان پایتون هستند، در واقع آنها نمی­‌خواهند در این مسیر سرگردان باشند و به کارهای بی ربط بپردازند. در حالی که برخی از توصیه­‌ها برای یادگیری این زبان ممکن است فردی باشند، اما نکاتی عمومی نیز وجود دارد که می‌توانید برای تسریع در یادگیری پایتون دنبال کنید.

آموزش ارز دیجیتال با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای? برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه نمایید

کتابخانه‌های پایتون را بررسی کنید

سرعت شما در یادگیری برنامه نویسی پایتون به مهارت­‌ها و نحوه درک شما بستگی دارد. برای برخی ممکن است استفاده از کتابخانه استاندارد پایتون کافی باشد. با این حال، در بیشتر موارد، مردم هنگامی که استانداردهای موجود نیاز آنها را رفع نکند، به سرعت کاوش در کتابخانه­‌های پایتون را آغاز می­کنند. پس استفاده از این کتابخانه‌­ها را نیز فراموش نکنید.

آموزش پایتون به صورت کلاس غیرحضوری و آنلاین ? برای مطالعه بیشتر به لینک مراجعه نمایید

کدنویسی روزمره

ثبات هنگام یادگیری برنامه نویسی پایتون جدید بسیار مهم است. توصیه می‌­کنیم هر روز تعهد به کد نویسی را انجام دهید. شاید باور کردنش سخت باشد، اما حافظه نقش زیادی در برنامه نویسی بازی می­کند. تعهد به کد نویسی روزمره به پیشرفت حافظه

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد