دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دلایل برتری پرایس اکشن نسبت به اندیکاتور

امروزه استفاده از روش‌­های تحلیل تکنیکال متفاوت بوده و هر کسی با یک و یا چندین ابزار دیگر ترید می­‌کند اما دوتا از پرطرفدارترین آن‌ها پرایس اکشن و اندیکاتورها می­‌باشند که در هر حال کاربرد پرایس اکشن از اندیکاتور هم بیشتر است که در ادامه قصد بررسی دلایل این موضوع را داریم؛ پس در این مقاله از سایت مدرسان پیشتاز، تا آخر همراه ما باشید تا تفاوت میان این دو تحلیل را باهم بهتر متوجه شویم.

آموزش غیرحضوری ارزهای دیجیتال توسط سامان کریمی شاد با چندین سال سابقه ترید در بازارهای مالی، برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه نمایید

پرایس اکشن چیست؟

قبل از پرداختن به بحث تفاوت پرایس اکشن با تکنیکال (اندیکاتور)، بهتر است ابتدا بررسی کنیم که معنی پرایس اکشن چیست. پرایس اکشن یک شیوه تحلیل تکنیکال است که در آن معامله‌گر با بررسی نمودار قیمت یک دارایی تلاش می‌کند تا روندهای حرکت قیمت آن را در آینده پیش‌بینی کند. کسانی که از پرایس اکشن برای تحلیل استفاده می‌کنند، تنها به دنبال تشخیص آنچه اتفاق می‌افتد، نیستند؛ بلکه به دنبال آن هستند که بدانند دلیل وقوع اتفاقات چیست. این کار موجب می‌شود دید بهتری نسبت به بازار ایجاد شود و در نتیجه تصمیم‌گیری در آینده راحت‌تر شود.

در پرایس اکشن به هیچ عنوان از اندیکاتورها و ربات‌های معاملاتی استفاده نمی‌شود؛ بلکه تنها تمرکز روی نمودار قیمت دارایی یک بازه زمانی مشخص صورت می‌گیرد. در این مسیر کندل‌های شمعی و همچنین نمودارهای میله‌ای قیمت دارایی، مهم‌ترین ابزار کار تحلیل پرایس اکشن به شمار می‌روند و با استفاده از الگوهای پرایس اکشن پیش‌بینی روند قیمت انجام می‌گیرد.

دوره آموزش پرایس اکشن با سبک‌های مختلف و شروع کسب درآمد در کلاس به صورت لایو? برای شرکت در دوره به لینک آموزش پرایس اکشن مراجعه کنید

اندیکاتور در تحلیل تکنیکال چیست؟

در میان نمودارهای قیمت، اطلاعات زیادی پنهان است که از چشم بسیاری از تحلیلگران دور می‌ماند. جهت درک

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد