دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دکتر آرتید

دکتر آرتید | خدمات لیزر، لاغری و زیبایی | دوره های آموزش لیزر

دلایل سقوط ارز لونا چیست

ارزهای لونا و UST چیست؟

استیبل کوین‌ها، از جمله terraUSD و luna، به‌عنوان دسته‌ای از دارایی‌های رمزنگاری شده معرفی می‌شوند که همانطور که از نام آن پیداست، ثبات بیشتری در طول نوسانات بازار ارائه می‌دهند.

ارزش توکن UST با دلار آمریکا مرتبط است، به این معنی که در هر زمان ارزش یک UST باید 1 دلار باشد. اگر ارزش به زیر یک دلار سقوط کند، توکن آن را می‌توانید بسوزانید و با یک دلار لونا مبادله کرد.

طبق داده‌های CoinGecko، لونا در ماه می 2019 با تقریباً 3 دلار شروع به معامله شد و در آوریل 2022 به بالاترین قیمت خود یعنی حدود 116 دلار رسید، در زمانی که اکثر ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا در حال سقوط قیمتی بودند.

در اوایل این هفته، UST پیوند خود در برابر دلار را شکست و برای اولین بار، ارزش 1 UST به کمتر از یک دلار سقوط کرد – به کمتر از 30 سنت سقوط کرد.

آمورزش کامل‌ترین بازارهای مالی با مجموعه مدرسان پیشتاز به صورت غیرحضوری برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه کنید 

چرا سقوط ارز لونا اتفاق افتاد؟

با سقوط قیمت UST، نهنگ‌های بزرگ لونا بزرگ شروع به نقد کردن دارایی خود کردند، که باعث شد عرضه توکن‌های لونا جهش کند و قیمت آن سقوط کند. لونا 99 درصد از ارزش خود را در روز پنجشنبه هفته گذشته از دست داد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت بلومبرگ، کاهش شدید ارزش لونا بدترین روز برای یک محصول مالی است که تا به حال دیده شده است و صرافی‌های ارزهای دیجیتال را وادار کرد تا این ارز را از فهرست معاملاتی خود خارج کنند و معاملات آن را متوقف کنند چراکه دیگر نقدینگی در بازار وجود نداشت.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA، یک پلت فرم رمز ارزها، گفت: دلیل احتمالی

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد